Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu sportsstar.mne@gmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavijestićemo vas o daljem postupanju
U slučaju nezadovoljstva robom kupljenom na webshop-u www.sportsstar.me, kupac ima pravo da je vrati u roku od 14 dana od dana isporuke, i to tako što će poslati pisano obavještenje na e-mail adresu sportsstar.mne@gmail.com ili na adresu Selme Maljević 58, 81000 Podgorica.
Kupac može vratiti robu isključivo ako je neoštećena, u originalnom pakovanju i sa računom koji je zajedno sa njom isporučen.
Ukoliko kupac robu, kojom je nezadovoljan, vraća poštom troškove ove dostave snosi on sam.
U roku do 30 dana od pristizanja obavještenja o povratu robe od strane kupca, a nakon prijema neoštećene robe u originalnom pakovanju i sa svom pratećom dokumentacijom, naše preduzeće će kupcu vratiti cjelokupan iznos, na isti način na koji je uplata izvršena.
Svaka roba na webshop-u ima svoju sliku i opis. Iako smo se trudili da slike i opisi budu vjerodostojni, ne možemo garantovati apsolutnu tačnost podataka. U slučaju da roba ne odgovara njenoj slici ili opisu sa sajta kupac ima pravo da je vrati, pri čemu će mu kompletna vrijednost računa biti nadoknađena.
Troškovi koji proisteknu iz osnovane reklamacije, u slučaju kada kupac dobije artikal različit od poručenog, padaju na teret prodavca.
Troškove vraćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal.
Ukoliko je povrat vraćene robe neopravdan (ne sviđa Vam se, gruba pogreška u veličini, is l. ) bićemo primorani naplatiti vam troškove ponovnog slanja.
Napomena: Potvrdom porudžbine, klikom na taster „NARUČITE“, saglasni ste sa prethodno navedenim uslovima koji se odnose na reklamaciju.